És pot fer per tres vies diferents:

Certificat electrònic, que, en cas de no disposar d'un, es pot sol·licitar a través dels Fons Nacional de la Moneda i Timbre.
 
 Donar-se d'alta en el sistema Cl@ve. Ens podem donar d'alta en el sistema introduint una sèrie de dades personals: cognom, DNI i IBAN d'un compte al nostre nom. Ens arribarà una carta a casa per completar tot el procés, encara que també és possible acudir presencialment a una oficina de registre.
 
DNIe, per a això és necessari disposar d'un lector de targetes intel·ligents connectat al nostre ordinador. No és una opció recomanable.


Però no tots els autònoms tenen una bona relació amb les noves tecnologies i segurament l'opció millor serà delegar a un expert aquests tràmits. Poseu-vos en contacte amb el vostre assessor laboral i us guiarà adequadament en tot el procés.
 
Utilitzem galetes per ajudar a proporcionar la millor experiència possible a la web. En utilitzar aquest lloc, vostè accepta l'ús de galetes. Més informació
Configuració galetes